Detail objektu - Penzion Pod Kozubovou - Restaurace, Milíkov | Zpt | Tisk objektu

Penzion Pod Kozubovou - Restaurace, Milíkov

Psluenstv:
Dostupnost:

Certifikovan objekt

Zazen je dritelem znaky Bez barir od

Bezbarirovost

pdf

69 % - Certifikováno dle dřívější metodiky

Charakteristika

Penzion leží v CHRÁNĚNÉ KRAJINNÉ OBLASTI BESKYDY, na úpatí hory KOZUBOVÁ (982 m.n.m.). Okolní hory a lesy jsou ideální pro rodinné výlety, houbaření, ale i náročné turistické tůry po hřebenech hor. V zimě lze využít běžkařské stopy, které jsou udržované. K dispozici je malý lyžařský vlek. Na své si přijdou i cyklisté. Je zde několik velmi dobře značených cykloturistických stezek. Odpočinout si můžete i v nedalekém moderním krytém bazénu. Po dohodě je možná vyjížďka na koních, v zimě na saních.

Kapacita ubytovn:

12 mst

Kapacita stravovn:

40 mst

Psluenstv:

WiFi internet na pokojích a v restauraci zdarma.

Doprava

Veejn doprava:

Vlakem do Bystřice (okres Frýdek-Místek). Odtud je možné pokračovat autobusem směr Milíkov (autobusová zastávka se nachází před nádražní budovou), výstupní zastávka "Milíkov, pila". Objekt se nachází cca 100 m od autobusové zastávky, u cesty směrem na Košařiska.
Autobusem do Milíkova, na zastávku "Milíkov, pila" (linka směr Třinec - Bystřice - Košařiska). Odtud po stejné trase jako u cesty vlakem.
Pro vozíčkáře je přístup veřejnou dopravou složitý. Přístup na vlakvou zastávku a všechna nástupiště je sice bezbariérový, zastávka však není vybavena mobilní zvedací plošinou a spoje s vozy vhodnými pro přepavu cestujících na vozíku přijíždějí do stanice pouze 1krát denně (v nočních hodinách). Rovněž na dalších místech je třeba počítat s překážkami jako autobusové zastávky nepřizpůsobené pro úrovňový nástup/výstup, nedostupnost místa nízkopodlažními autobusy, chybějící chodník na trase od autobusové zastávky k objektu, stoupající terén aj. Doporučujeme příjezd autem.

Vlak. zastvka:

Jmno zastvky: Bystřice nad Olší
Vzdlenost od zastvky: 5.200 km

Autob. zastvka:

Jmno zastvky: Milíkov, pila
Vzdlenost od zastvky: 0.100 km

Autem:

Příjezd od Třince: ze silnice I/11 v obci Bystřice odbočte doprava, směr Milíkov. Od ukazatele "Milíkov, pila" pokračujte rovně cca 1 km směrem na Košařiska. Objekt se nachází cca 100 m od autobusové zastávky a křižovatky Bocanovice - Košařiska.

Anketa
Zaměstnali byste ve svém zařízení proškoleného vozíčkáře jako odborného poradce pro debarierizaci a komunikaci s klienty se specifickými potřebami?
Umístění výseče – druh postižení
Barva výseče – vhodnost objektu pro dané postižení